...
קופירייטינג

מדוע קופירייטינג הוא הסוד השיווקי של עסקים מצליחים?

בעולם בו עסקים נלחמים על כל שנייה של תשומת לב, קופירייטינג הוא אחד הכלים השיווקיים החזקים והמדויקים ביותר. אם אתם מוכרים מוצר, מציעים שירות ורוצים שיקראו ויזכרו אתכם, אתם צריכים למצוא מילים שיוצרות סקרנות, בונות אמון, מעוררות עניין ומובילות לפעולה.

בכתבה תגלו מה הופך טקסט רגיל לקופירייטינג שמניע לפעולה ומביא תוצאות. תמצאו כאן טיפים מעשיים, דוגמאות, מענה לשאלה המסקרנת בנוגע לעתיד הקופירייטינג בעידן הבינה המלאכותית ואפילו את סיפורה של סתיו באביב. אז אם אתם בעלי עסקים שרוצים לבלוט, למשוך תשומת לב ולשכנע – זו בדיוק הכתבה שאתם לא רוצים לפספס.

 

מה זה קופירייטינג?

קופירייטינג, או רעיונאות בעברית, היא כתיבה שמטרתה להניע לפעולה ספציפית כמו קנייה, הרשמה או הקלקה על לינק. הדרך לעשות זאת היא באמצעות יצירת קשר רגשי עם הקהל ונגיעה במה שמניע אותו: הפחדים, הכאבים, הרצונות, התשוקות והחלומות.

כאשר הקופירייטינג שומר לאורך זמן על קול אחיד, ערכים ברורים וסגנון המדבר ישירות אל הקהל, הוא גם בונה מותג. החיבור הרגשי, השפה האחידה והעקביות במסרים, מעצבים את האופן בו הקהל תופס את המותג.

ניתן לפגוש קופירייטינג כמעט בכל מקום: בפרסומות, בעמודי נחיתה, במיילים, בפוסטים ואפילו בסרטונים. לא משנה איפה הוא מופיע, כדי להיות טוב עליו להיות ממוקד וחד ולברור מילים.

 

מדוע הוא כל כך עוצמתי?

קופירייטינג הוא אחד הכלים השיווקיים העוצמתיים והיעילים ביותר, והוא משפיע בשלושה מישורים מרכזיים:

 

  • משיכת תשומת לב ויצירת עניין: גורם ללקוח הפוטנציאלי להתעכב, להקשיב ולהיחשף למסרים עקב סקרנות

 

  • יצירת חיבור רגשי: מעביר מסרים בצורה מלאת תשוקה ורגש ובכך עוקף התנגדויות, מצית את הדמיון ומחבר את המוצר או השירות לרצונות ולמה שמניע את הלקוח

 

  • הנעה לפעולה: קופירייטינג איכותי יוצר מסלול ברור המוביל לביצוע הפעולה המבוקשת

 

כאשר עושים את זה נכון, הקופירייטינג מפסיק להיות טקסט ומתחיל להיות חוויה רגשית ומניעה לפעולה.

 

קופירייטינג טוב מחבר בין אנשים לעסקים

קופירייטינג טוב הוא לא רק ניסוח, אלא גשר אל הלקוח, הנבנה באמצעות שילוב של הקשבה עם מסר מדויק.

כדי לגבש את המסרים השיווקיים, על הקופירייטר ללמוד לעומק את העסק, להבין את השוק ולהכיר את קהל היעד ואת מה שמניע אותו. כשהחיבור נעשה כמו שצריך, הקופירייטינג לא רק מייצר תוצאות, אלא גם יוצר מערכת יחסים עם הלקוח.

 

קופירייטינג

קופירייטינג בונה גשר אל הלקוח באמצעות מסר
מדויק

 

איך לבנות אסטרטגיית קופירייטינג אפקטיבית?

קופירייטינג, בדיוק כמו קידום אתרים טוב ויסודי, מתחיל בהבנת הקהל ובתכנון.

להלן דוגמה לתכנון קופירייטינג עבור עמוד מכירה:

 

שלב בתהליך התכנוןמה זה אומר?דוגמה
הגדרת הקהללדעת בבירור:
למי אנו פונים?
מהן נקודות הכאב?
מהן התשוקות?
עצמאים המתקשים להמיר עוקבים ללקוחות
הצעת הערךמה התוצאה ו/או התועלת שהלקוח יקבל?קופירייטינג מדויק שמביא לידים איכותיים
בידולמה הופך אותנו לייחודיים?
למה לבחור דווקא בנו?
שירות המשלב קידום אתרים,
כתיבת תוכן וקופירייטינג
תכנים תומכיםהוכחות חברתיות,
סיפורי לקוחות,
שאלות ותשובות,
תעודות
נתונים ועוד
"93% מהלקוחות שלנו הגדילו את המכירות שלהם תוך שלושה שבועות"
קריאה לפעולה (CTA)הבהרת הצעד הבא שאנו רוצים שהגולש יעשה"לקביעת שיחת היכרות עכשיו!"

 

עקרונות לכתיבת קופירייטינג מושך, משכנע ומניע לפעולה

קופירייטינג מוצלח נוצר מתוך הקשבה, חשיבה והקפדה על עקרונות פשוטים אך קריטיים.

להלן הדגשים לכתיבת קופירייטינג:

 

  • הגדרת הקהל: למי כותבים? מה חשוב לו? מה מציק לו? מה הוא מנסה להשיג או ממה להימנע? חשוב להבין את האדם שמולכם, ולא רק להכיר את הפרטים הדמוגרפיים שלו

 

  • בחירת גופנים מתאימים: השתמשו בגופנים ברורים, ידידותיים ונעימים המתאימים לאופי המסר. הם צריכים להיות עדינים ולתמוך בקריאה, ולא להסיח ממנה

 

  • כותרת חזקה ומושכת: הכותרת היא ההזדמנות הראשונה, ולפעמים היחידה, למשוך את תשומת לב הקהל. היא צריכה לעורר סקרנות, לגעת בפחד או בתשוקה ולהעביר מסר של ערך ברור

 

  • כותרות משנה: מסייעות לקורא להתמצא, לשים לב לנקודות המרכזיות ולבחור במה להתמקד. הן גם מחזקות את המסר המרכזי ויוצרות אפקט באמצעות חזרתיות

 

  • שפה פשוטה וברורה: אף אחד לא ישקיע זמן בלהבין את הטקסט שלכם. השתמשו בשפה יומיומית, במשפטים קצרים ובפעלים חזקים המובילים להבנה מהירה

 

  • פסקאות קצרות ומסודרות: חלקו את הטקסט לפסקאות קצרות – זה מקל על הקריאה, בעיקר במובייל

 

  • הוכחות חברתיות: ביקורות, המלצות, סיפורים ותוצאות בונים אמון ומפחיתים חסמים

 

  • עובדות ונתונים: נתונים מספריים מחזקים את אמינות המסר. כשיש אפשרות, עדיף לבסס טענות עם נתונים

 

  • הנעה לפעולה (CTA): סיימו את כתיבת הקופירייטינג בקריאה ברורה לפעולה אותה אתם מצפים מהקורא לבצע

­

 

הקשר שבין קופירייטינג לסטוריטלינג

קופירייטינג וסטוריטלינג הם שני כלים שיווקיים הנשענים על עיקרון אחד: יצירת חיבור רגשי המוביל לפעולה. במטרה ליצור עניין, לעורר הזדהות ולקרב, סטוריטלינג יכול לספר סיפור של אתגר, פתרון ושינוי. קופירייטינג משתמש באותם העקרונות, אך עושה זאת בצורה תמציתית וממוקדת יותר.

כאשר סיפור טוב משתלב בתוך קופירייטינג מדויק, הוא מחזק את ההשפעה, משאיר חותם רגשי ומגביר את הסיכוי שהמסר יניע לפעולה.

 

תבנית פשוטה לשילוב סיפור בקופירייטינג

להלן תבנית לבניית סיפור קצר, ממוקד ואפקטיבי בתוך טקסט שיווקי:

  • לפני: תיאור הקושי, הבעיה או האתגר עימם התמודד הלקוח

 

  • פתרון: הצגת הדרך בה המוצר או השירות סייעו בהתמודדות

 

  • אחרי: התוצאה – מה השתנה בעקבות השימוש במוצר או בשירות?

 

תבנית זו מעוררת הזדהות, יוצרת עניין ומאפשרת לקורא לדמיין את עצמו בתוך הסיפור ולחוש את התוצאה, ובאמצעות כך להתקרב לביצוע הפעולה הרצויה. לכן, סיפור טוב הוא לא רק דרך למשוך תשומת לב, אלא גם גשר רגשי אל ליבו של הלקוח.

 

הסיפור של סתיו באביב

באביב, כשהכול פורח מסביב, הרגישה סתיו שהגיע הזמן להתחיל מחדש. בצעד אמיץ במיוחד, היא עזבה את המשרד בו עבדה, השאירה מאחוריה לוחות זמנים ומיילים, והתחילה לאפות.

מה? לאפות? מה הקשר? לבטח זה מה שאתם שואלים את עצמכם…

ולא סתם לאפות. אלו לא היו עוגות רגילות, אלא עוגות עם סיפור.

כל מתכון של סתיו נולד מתוך זיכרון ילדות ישן, כל טעם היה געגוע וכמיהה למשהו שכבר לא קיים…

אבל איך הופכים נוסטלגיה לעסק?

איך אורזים רגש ומוכרים אותו מבלי לפגוע בתמימותו וביופיו הייחודי?

סתיו התחילה בכתיבה. היא לא בנתה תוכנית עסקית, אלא בנתה נרטיב ברור ורציף שהעביר את הרעיון, הערכים והמסרים שלה. כל פוסט בפייסבוק נכתב כמו פרק מתוך יומן והרגיש אותנטי ואינטימי, וכל עמוד נחיתה הרגיש כמו מכתב אישי ללקוח ותיק. משם, לאט לאט, הגיעו גם ההזמנות.

לפעמים, כשמחפשים רעיונות לפתיחת עסק, לא צריך לחפש רחוק, אלא רק לסגת לרגע ממירוץ החיים, להקשיב לרגש, ולתת לו שם. לתת לו מילים. את השם הזה, קופירייטינג יודע למצוא טוב יותר מכל תבנית אחרת.

 

קופירייטינג

שילוב סיפור ונרטיב רציף מחבר
את הלקוח לרעיון העסקי

 

ניהול קופירייטינג: ההבנה שזו לא פעולה, אלא אסטרטגיה מתמשכת

במטרה לבצע קידום ממומן בגוגל או ברשתות החברתיות, בעלי עסקים רבים מעוניינים בשירותי קופירייטינג לעמוד נחיתה. הקופירייטינג אכן חיוני למטרות אלו, אך הוא הרבה מעבר לכך.

חשוב להבין, שקופירייטינג טוב לא מתחיל ונגמר בדף מכירה או בכותרת מדויקת, אלא מהווה חלק מתמונה רחבה יותר של קידום העסק באמצעות בניית אמון, חיזוק הקשר עם הקהל וביסוס המותג.

 

איך זה מתבטא בפועל?

כל פוסט שאתם כותבים, כל ניוזלטר שאתם שולחים, כל סיפור אישי קטן ההופך למאמר – זה לא “עוד תוכן”, אלא חלק ממערך שלם של שיווק באמצעות תוכן. כל פעולה כזו היא כמו לבנה המונחת בזהירות ובדיוק בבניין של אמון, מערכת יחסים, ותהליך חכם המוביל את הלקוח שלב אחר שלב לעבר הרכישה.

 

קופירייטינג לטווח הארוך: אפשרות לבניית מערכת יחסים ומיתוג

קופירייטינג טוב הוא חלק ממערך תקשורת עמוק, עקבי ורציף עם הקהל. בדומה לשפה הוויזואלית, גם עקביות בסגנון הכתיבה יוצרת שפה מותגית ומאפשרת לזהות את העסק לאורך זמן. יתרה מכך, כשהתוכן מופיע בפלטפורמות שונות כמו אתר, ניוזלטר, פוסטים ברשתות החברתיות ודפי נחיתה, הוא יוצר חוויה מותגית שלמה ומבדלת.

כשהקופירייטינג נעשה נכון, הוא משכנע ומוביל להמרות, ובמקביל מאפשר לבנות מערכת יחסים עם הקהל ומעודד לקוחות לחזור. כך, גדל הסיכוי שיהיו לעסק שגרירים נאמנים שיבצעו שיווק מפה לאוזן, הידוע כאפקטיבי ויעיל במיוחד.

 

מדע הקופירייטינג: הקשר שבין כתיבה לנתונים

הקופירייטינג, הנמצא כמעט בכל מדיה אפשרית, הוא לא רק תוצאה של השראה, אלא תהליך שיטתי, מדויק ומבוסס נתונים.

בעת כתיבת קופירייטינג, כל מילה נבחנת, נמדדת ונכתבת מחדש עפ”י עקרונות של פסיכולוגיה התנהגותית, תהליכי קבלת החלטות וניתוח תוצאות בזמן אמת. זה מזכיר מדע המתפתח מתוך ניסוי וטעייה, כששינוי קטן בניסוח עשוי להוביל לקפיצה משמעותית בהמרות ובתוצאות העסקיות.

מתוך כל זה עולה תובנה אחת חשובה: לעיתים פחות זה יותר. כאן, בא לידי ביטוי העיקרון המכונה מינימליזם, הקובע את הדבר הבא: לדעת מה לא לכתוב חשוב לא פחות מאשר מה שנכתב בפועל. זוהי מיומנות קריטית, כיוון שפעמים רבות משפט קצר, טקסט רזה או פסקה עם הרבה אוויר הם אלו היוצרים את ההשפעה הגדולה ביותר.

 

קופירייטינג

קופירייטינג טוב הוא מדיד ואפשר לקשר אותו
ישירות לתוצאות בשטח

 

לכתוב לכל תחום, לדבר לכל קהל: ורסטיליות בקופירייטינג

קופירייטינג איכותי דורש גמישות מחשבתית ויכולת להיכנס לעולמו ולראשו של כל לקוח פוטנציאלי. היכולת לעבור בין סגנונות, קהלים ונושאים, תוך שמירה על מסר חד וקול אחיד – היא המבדילה בין כתיבה סבירה לבין קופירייטינג המייצר תוצאות ומוביל להמרות.

עקב החשיפה להיבטים פסיכולוגיים שונים ולהשפעות פוטנציאליות מגוונות בתהליך העבודה, הוורסטיליות הנדרשת מהקופירייטר הופכת כמעט כל פרויקט לתהליך של התפתחות אישית עבורו. כל תחום דורש מחקר, למידה של הקהל, הבנת הדקויות התרבותיות ויכולת לגעת בדיוק במניעים.

במילים אחרות, האלמנט הפסיכולוגי – הדרכים בהן אנשים חושבים, מרגישים ומגיבים – הוא מרכיב מרכזי בעבודת הקופירייטינג המקצועית.

 

מהקרם למעבדה: כיצד עידן הצליח לכתוב קופירייטינג לשני תחומים שונים בתכלית?

עידן קיבל שני פרויקטים של קופירייטינג באותו השבוע: הפרויקט הראשון היה עבור עמוד מכירה של קרם פנים טבעי, והפרויקט השני היה עבור חברת ביוטכנולוגיה.

בפרויקט הקופירייטינג לקרם הטבעי, עידן נכנס לראש של הקוראת, דמיין אותה עומדת בבוקר מול המראה, ובחר במילים העוסקות בנושאים כמו ביטחון עצמי ומגע רך. בנוסף, הוא שילב תיאורים חזותיים שגרמו לה לדמיין כיצד היא תיראה כשתתחיל להשתמש בקרם הטבעי.

בפרויקט השני, עבור חברת הביוטכנולוגיה, היה צורך להתעמק במחקרים, לנסח את הדברים בקפידה, ולשמור על איזון בין דיוק מדעי לבין שיווק חכם ומניע לפעולה.

הקצב, הסגנון והשפה השתנו לגמרי, אבל העקרונות נשארו אותו הדבר: הבנת הקהל לעומק, בחירת מילים המשדרות מקצועיות ומובילות לאמון, וחיבור בין הצורך האישי לבין הפתרון שהמוצר מציע.

 

מאחורי הקלעים של הקופירייטינג עומד מחקר שיווקי שלם

כשאדם נחשף לטקסט שיווקי מדויק, ברור ומניע, הוא רואה את התוצאה – לא את הדרך. מאחורי כל מסר או משפט שיווקי טוב, עומדות לרוב שעות של מחקר מתחרים, ניתוח קהל יעד, חיפושים, ניסוחים, התלבטויות ועוד.

קופירייטינג מוצלח לעיתים נראה כאילו נכתב בקלות, אך לרוב זוהי דווקא הוכחה לתהליך עמוק של חשיבה, הבשלה ודיוק. העבודה השקטה שמאחורי הקלעים – המחקר, הניתוח, בחירת הטון והדרך בה נבנה ומוצג המסר – היא ההופכת טקסט ממוצע לאפקטיבי ומוביל לתוצאות.

 

האם ה-AI יחליף את הקופירייטרים?

הבינה המלאכותית משתכללת במהירות, ומציעה לא רק ניסוחים אוטומטיים, אלא גם דיוק סגנוני ועיצוב מסרים. יחד עם זאת, מי שמכיר לעומק את התחום של כתיבת תוכן, יודע שגם אם הטקסט נראה טבעי, הוא לאו דווקא אפקטיבי.

ה-AI אמנם מסוגל להציע רעיונות, לחדד ניסוחים ולחסוך זמן, אבל לא להרגיש, לקלוט ניואנסים רגשיים, לזהות דקויות ולהבין לעומק את ההקשר. יכולות אלו עומדות בבסיס הקופירייטינג, ולכן טכנולוגיית ה-AI לא יכולה להחליף קופירייטרים, אלא רק להעצים אותם.

 

קופירייטינג

אנשים הם היחידים שיכולים לדבר אל אנשים

 

קולו של מותג: למה חשוב לכתוב כמו אדם?

ככל שעולם השיווק נעשה ממוכן ומבוסס תבניות – כך גובר הצורך בקול אנושי ואותנטי. כתיבה אנושית לא נועדה רק לרגש, אלא גם ליצור אמון.

לקוחות נמשכים למותגים המרגישים להם אותנטיים, וכתיבה אנושית בקופירייטינג לא רק מייצגת את זהות המותג, אלא גם את מה שהלקוח רוצה להרגיש. במילים אחרות, הקופירייטינג הוא לא רק השתקפות של מי שמדבר, אלא גם ביטוי הרגשות והמחשבות של הקורא.

 

איך נראה תהליך עבודה מסודר עם קופירייטר?

עבודה עם קופירייטר מקצועי היא הרבה מעבר לטקסט, והיא מתבטאת בתהליך מסודר של מיקוד, תכנון והובלה לתוצאה.

תהליך העבודה מתחיל בהגדרת מטרות, הבנת קהל היעד, האתגרים והשאיפות שלו, וממשיך במחקר הכולל סקירת מתחרים, ניסוח הצעת הערך והבידול ובחירת השפה והטון.

רק לאחר מכן ניגשים לתהליך כתיבה הכולל ניסוח מסרים, בחירת מילים וליטוש הטקסט עד לזרימה חלקה המובילה את הקורא לפעולה.

בשלב האחרון מתבצעים תיאום מול הלקוח, תיקונים נקודתיים והתאמה סופית לפלטפורמה בה יופיע התוכן. כשהתהליך מתבצע נכון, בעל העסק יכול להתמקד במה שהוא יודע לעשות הכי טוב – ולסמוך על כך שהמילים יעשו את העבודה ויביאו אליו פניות רלוונטיות.

 

אז אם הגעתם עד כאן, כנראה שכבר ברור לכם: קופירייטינג הוא לא מותרות – אלא מרכיב הכרחי במיתוג, בשיווק ובצמיחה של העסק.

קופירייטינג משכנע, מדויק, אנושי, שמסוגל לגעת ברגש – לא נכתב בלחיצת כפתור, אלא הוא תוצאה של הקשבה עמוקה, ניתוח קהל היעד וזיקוק מסר ברור, אותנטי ומניע לפעולה. בין אם אתם בונים אתר, עמוד נחיתה או קמפיין ברשתות, ורוצים לקבל פניות מהלקוחות הנכונים, אשמח להציע לכם שירותי קופירייטינג בהתאמה אישית, מדויקת ונכונה לעסק שלכם.

 

 

References

“What is Copywriting? AWAI’s Essential Introduction to the Copywriting Industry”, American Writers & Artists Institute

 

 

שאלות ותשובות: קופירייטינג

בהחלט. קופירייטינג איכותי הוא כלי שיווקי המשרת עסקים בכל סדר גודל - פשוט בדרכים שונות. עסק קטן זקוק לקופירייטינג במטרה לבדל את עצמו, לנסח את הערך הייחודי שלו ולהפוך כל מילה להזדמנות עסקית. כשאין תקציבי ענק, כל משפט חייב לעבוד וכל כותרת חייבת להיות חזקה וממוקדת ולהעביר את המסר המרכזי או לתמוך בו. עסק גדול, לעומת זאת, זקוק לקופירייטינג במטרה לשמר מוניטין, לחדד את הערכים המותגיים ולגרום לכך שכל מסר ישרת את האסטרטגיה השיווקית. כאשר העסק פועל במגוון פלטפורמות ובתפוצה רחבה, כל מילה חייבת להיות מדויקת, עקבית ובעלת השפעה. עם תקציבי פרסום גדולים, קופירייטינג איכותי מוודא שהמסר לא רק ייראה - אלא גם ייזכר. קופירייטינג טוב הופך טקסט לתקשורת חכמה, מגדיל את אפקטיביות השיווק ומייצר תוצאות עסקיות משמעותיות.
זמן העבודה משתנה בהתאם להיקף הפרויקט, סוג התוכן ורמת המורכבות שלו. קופירייטינג איכותי הוא תהליך מדויק הכולל מספר שלבים מקדימים לכתיבה עצמה. בשלב הראשון מתקיים איסוף מידע ותיאום ציפיות: מה מטרת הטקסט? מה רוצים שהקהל יעשה? מיהו קהל היעד? מה מבדל את העסק? ומהו המסר המרכזי שאנו רוצים להעביר? בהמשך מתבצע מחקר קהל יעד יסודי: מהם האתגרים שהוא חווה? אילו שאלות עולות לו? מהם החסמים המונעים ממנו לפעול? ולפעמים, מהי הבעיה שהוא אפילו לא יודע שיש לה פתרון. כאן נבנית ההבנה הפסיכולוגית, עליה מתבסס הקופירייטינג ויוצר גשר אל עבר התוצאה הרצויה. רק לאחר ביצוע פעולות אלו, אנו ניגשים לכתיבת הקופירייטינג: בניית המסרים, בחירת המילים וניסוח הכותרות והפסקאות באופן שמדבר בדיוק לקהל שלנו, בונה אמון ומוביל אותו שלב אחר שלב לביצוע הפעולה הרצויה. התהליך כולל גם תיקונים וליטושים במידת הצורך, ויכול להימשך בין מספר ימים לפרויקט ממוקד לבין מספר שבועות לפרויקט מורכב. בסופו של דבר, זה מה שיוצר את ההבדל בין טקסט רגיל לבין תוכן שיווקי אפקטיבי המניע תוצאות ומצדיק את ההשקעה.
כתיבה רגילה נועדה להעביר מידע, לספר סיפור או לבטא רעיון. היא עשויה להיות מעניינת, עשירה או יצירתית - אך לרוב היא אינה מכוונת לפעולה שיווקית כלשהי. כתיבה שיווקית, כמו מאמרי קידום אורגני, מיועדת לקדם ביטויים מסוימים בגוגל. היא כוללת תוכן ארוך יותר, מבוסס מילות מפתח, שנועד לספק ערך, לייצר סמכות ולהביא תנועה אורגנית לאתר. היא אינה שואפת להניע לפעולה מיידית, אלא לבנות נוכחות לאורך זמן. קופירייטינג מקצועי, לעומת זאת, שונה משניהם. הוא ממוקד תוצאה, ונוצר במטרה לגרום לקורא לבצע פעולה ברורה כמו הקלקה, הרשמה או רכישה. הוא מבוסס על מחקר קהל יעד, עקרונות שכנוע, דיוק במסרים ושימוש מדויק בשפה, במבנה ובטון הדיבור. אם כתיבה רגילה מדברת, וכתיבה שיווקית מקדמת - קופירייטינג מדבר כדי לקדם פעולה. זו כתיבה הגורמת לקורא לבצע פעולה פיזית, ולא רק להתרשם, ליהנות או לקבל מידע.

 

אהבתם? שתפו עם חברים!

המשיכו להעשיר את עצמכם…

Picture of יובל פוגל<br/>מומחה תוכן וקידום אתרים
יובל פוגל
מומחה תוכן וקידום אתרים

היי, נעים מאוד. שמי יובל פוגל, ואני מקדם אתרים אורגני וממומן, מקדם ברשתות החברתיות, בונה עמודי נחיתה, קופירייטר וכותב תוכן.

בעל תואר ראשון ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון והאוניברסיטה הפתוחה.

באתר שלי תמצאו מגוון תכנים בנושאי שיווק דיגיטלי, עסקים, התפתחות אישית ועוד. אני מאמין שהצלחה עסקית תלויה בהתפתחות האישית.

בשנת 2023, לאחר שנים של עבודה כשכיר מול מגוון סוגי עסקים, הקמתי עסק עצמאי בשם "יובל פוגל – שירותי תוכן וקידום אתרים", במסגרתו אני מציע מגוון שירותי שיווק דיגיטלי.

עם ידע עשיר וניסיון מוכח, ולאחר שהובלתי עשרות עסקים לשיפור הדירוגים והחשיפה בגוגל, אני מזמין גם אתכם ליצור קשר ולקדם את העסק שלכם בדיגיטל.

אהבתם את התוכן? רוצים עוד? מוזמנים להירשם לניוזלטר שלי.

רוצה תוכן מיוחד
שנשלח
רק למייל ?

יובל פוגל קופירייטר
Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.